مصاحبه آرشیو خبر ها
سری آ سخت است ، می خواهیم پیروز شویـم

سری آ سخت است ، می خواهیم پیروز شویـم

فرناندو یورنته مصرانه از ادامه ی روند رو به رشد خود در یوونتوس گفت و در عین حال از عملکرد تیم در لیگ و تفاوت سری آ با لالیگا گفت .

مهاجم اسپانیایی که شروعی چالش برانگیز و سخت در ترکیب یوونتوس داشت ، حالا جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کرده و روند گلزنی خود را ادامه می دهد .

یورنته بعد از گلزنی برابر سمپدوریا به خبرنگاران گفت : " من مسائل زیادی از سرمربی می آموزم و می دانم که همچنان می توانم پیشرفت کنم . "

" ادامه ی این روند و عملکرد ، موفقیت ها را منتج می شود و این بسیار خوش آیند است . کم کم من دارم به شرایط آرمانی خود که در گذشته در اسپانیا داشتم ، دست پیدا می کنم . احساس خوبی دارم و بسیار خوشحالم . "

یوونتوس برای مصاف با رُم در چهارچوب مرحله ی یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به رم سفر کرده است .

" این رقابت ها اولویت اصلی ما نیست ، اما یک هدف است . ما با اشتیاق فراوان خواهان قهرمانی در آن هستیم ، چون تنها جام داخلی است که کونته هنوز با تیم به دست نیاورده است ."

" رُم عملکرد خارق العاده ای در لیگ داشته است ، اما ما چیزی فراتر از آنها ارائه داده ایم . تفاوت زیادی بین دو تیم نیست ، شاید یوونتوس تمرکز و اراده ی بیشتری برای گلزنی و رسیدن به پیروزی دارد ."

یوونتوس در لیگ با هشت امتیاز اختلاف از رم ، صدرنشین رقابت ها است ، اما مهاجم 28 ساله مخالف مقایسه ی بین صدرنشینان سری آ و لالیگا است .

آیا در سری آ نیز مشابه لالیگا فاصله ی زیادی بین تیم ها وجود دارد ؟

" نه ، در واقع سری آ لیگ پر فشار و سختی است . هر دیدار باید با هوشیاری و عملکرد ایده آل گذرانده شود و این پیروزی ها به هیچ عنوان برای یوونتوس ساده نیست "

" در اینجا ، ایتالیا ، اولین چیزی که آموخته ام این است که هر رقیبی می تواند برای ما دردسرساز شود . برای مثال در این فصل ، ما در برابر کیه وو و ورونا دچار مشکل شدیم ، اما تلاش و تقلا تا پایان ، پیروزی را به همراه می آورد. "

یورنته سال گذشته شرایط سختی را در اتلتیک بیلبائو سپری کرد و از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شد و این موجب از دست رفتن جایگاهش در تیم ملی اسپانیا شد . اما با شرایط و آمادگی کنونی می تواند امیدوار به حضور در برزیل باشد .

" همچنان فرصت زیادی باقی است و هر چیز ممکن است اتفاق بیفتد . برای من و کارلوس مهم ترین مسئله عملکرد خوب در یوونتوس و ادامه ی روند موفق در باشگاه است . برای ما نتایج تیم بسیار هیجان انگیز است و فردا مصاف مهم و سختی در پیش داریم و می خواهیم باری دیگر پیروز شویم "

پوگبا ؟

" من هیچ ترسی از ترک باشگاه توسط او ندارم . من دوست دارم که او در باشگاه بماند . او بسیار جوان است و می تواند همچنان در کنار تیم به پیشرفت خود ادامه دهد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: